Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-10-30 10:48:23
Sildziausi ir as savaite paprasta elektra, nes dingo viena faze ir SS
nesisuko. Buvo ijungtas 3 kw elektrinis tenas 400 l akumuliacineje namo
sildymo sistemos talpoje. Namuose buvo normaliai silta apie 17- 18C. Lauke
tipiska LT ziema  -3+2C.Sistemoje paprastas vanduo, ne koks berilolitas. Tai
, kad nereiketu niekur vaziuoti pateiksiu skaiciavimus cia.
Per ta savaite- nu - imkime 5 dienas 3kW x 120 h= 360 kWh energijos. Mano SS
turi 20kW silumos su 4,5 kW elektros sanaudomis ir dirba tokiu oru 6-8 val
per para, daugiausiai nakti- kai pigi elektra + dar ruosia karsta vandeni.
Namie buna 21-22C.  30h x 20 kW= 600kWh silumos su 135 kWh elektros. Nu ir
"Galanas" 15kW. Jei namui gana 360 kWh, tai per 5 dienas jis dirbs tik 24
val.- ty. apie 5 val. per para. Jei jos dar iseitu  naktiniu tarifu, tai 75
kWh po 20 ct.= 15 Lt /para x 30= 450 Lt/men. / 240m2= 1,8 Lt/m2 per men. Tai
ir gauname ju reklamuojama suma 2 Lt/m2 per menesi. Niekas nieko nemeluoja
ir nieko kito nuvaziaves nepamatysi.