Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Jaegermeister
Data: 2009-10-25 19:49:06
Kam man to reikia, kai as zinau, kad BMW, Siemens, Philips, Samsung.
Liebherr tuos sertifikatus turi visokius kokius tik yra imanoma.
Kai ant to peciuko vietoje uzraso Beril bus uzrasas pavyzdziui Vaillant,
tada jo kokybe taps savaime suprantama ir nereikalaujanti irodymu.
Siaip tai as paprasciausiai bijociau toki shuda montuoti kad namu nepadegt.

Jaegermeister

"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
> ar daug ka perki, pradedamas nuo bandymu protokolu ir sertifikatu?
> Saldytuva? TV? Masina? Audio aparatura?  Ar eini, ziuri, bandai, klausai?
> Laiko negaila?
>
> "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message

>>> gausi. Negi puikybe nukentes? Juk to pasiklausymo kaina nera didele,