Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-11-02 23:11:18
Mane domina šilumos kilowato kaina. Kaip aš ja galiu nustatyti pas
lochatronscika - tu neatsakai. Jei atsakymas - tiek, kiek sunaudota elektros
kilovatu minus elektra buitiyje - šudas tai, o ne ekonomiškas šildymas. Bent
jau mano atveju jis netiktu, nors manau, kad namas ganetinai neblogai
pastatytas ir niekam tokio brangaus šildymosi budo nesiulyciau.