Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-10-25 14:17:46
Tada imame  kita Berilo teigini, kad jo sildymas kainuoja tiek pat kiek
malkinis sildymas, nes pasak gamintojo atstovo net patys rusai renkasi
Berila nes jis pigiau negu dujos. Bet jei lauke -30C tai ar kas nors
sugebetu sudeginti 150m2 namukui malku auz 4000 lt? :)

"arulis" <aruliss@gmail.com> wrote in message
> tei 15KW, tai matyt maksimumas skirtas kai berylas dirba 100% - t.y kai
> lauke -30. (skirtumas 50laispniu lauko/vidaus), tokiu atveju prie -5 jims
> turi imti 7.5 kw. galite pasiskaiciuoti kiek tukstanciu/men reik
> sumoket (1500-2000 priklausomai nuo tarifo).
>
> Siaip prasmes 15kw ivado, jei tarkimas berylas dirbs tik 30% galingumu
> prie -30 nera jokios.
>

> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message

>>> m2. gamintojas rekomenduoja 15kw katiliuka1 BERIL 15 (400V 25/3). Tam,