Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-10-25 23:56:53
Čia ne tikėjimo reikalas.  Čia elementari fizika, vidurinės mokyklos
kursas.  Panašiai kaip aiškintų, ateikit parodysim stendą ir jūs patys
patikėsit, kad 2x2 yra 33.  Suteikit šansą žmonėms, nueikit ir jie jums
įrodys, kad 2x2=33, dar kokį stebuklinką vandens filtrą ar dulkių
siurblį įsūdys su nuolaida, ir jūs patikėsit, bent jau jei mokykloj po
du metus vienoj klasėj sėdėjot, tai šansų yra.  O aš asmeniškai ir taip
turiu ką veikti.