Tema: Re: kalbiname super katilu Beri atstova (www.beril.lt)
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-26 00:41:12
Neidesiu nuorodos i wiki, bet kukliai priminsiu, kad man apyvarpe gyvenime  viena duota, o  tu valandu gerokai ir gerokai daugiau turi, tad mainyt nesiulyk :)))))))) Ir man tai neatrodo taip elementaru, kaip kad tau. Is kur zinai, kad elementaru? Apipjaustytas gal jau pats ar apijaustytu atstovas sake? Ar patikejei nevaziaves ir netikrines???? Pakako sertifikato, kaip kad Jaegermeisteriui? Juk nesakytum, to ko pats nezinai? Plius ir apie namaza zinai :) Nors ir geda del ziniu spragu-prisipazinsiu,  nezinau ka tas apijaustymas turetu veikti....Ka jis ten veikia?