Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-06-25 08:36:58
> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, pasiskambinau,
> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo!
>
> oi zmones dar uzsieme..:(

Nepiktnaudziauju mail'u rasymu. Didesniems medziagu kiekiams atsakymus gaunu beveik is karto. Pavyzdziui i uzklausa 200 metru d160 lauko kanalizacijos vamzdziu gavau pasiulymus beveik ta pacia diena. Geriausias pasiulymas buvo 2 kartus pigesnis, negu senuku lentynoje. Is to pacio vadybininko 4 paletems fibo atsakymo negavau nors jau buvau kaip ir zinomas klientas. Ir teisingai vadybininkas daro. Grubiai is 20% uzklausu gaunama 80% pajamu. Jeigu musu mastais STAMBIOS imones vadybininkas atsako daugiau uzklausu tai jis dirba neefektyviai. As pasiieskociau kito vadybininko, o i jo vieta pasodinciau bobele uz minimuma. Ir tai tik tuo atveju, jeigu butu kur.