Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: T:\)
Data: 2009-06-23 14:03:50
pritariu.
Jie jau davei el pasta, telefona ar atsidarei parduotuve, tai nenustebk jei tau parasys laiska, paskambins ar uzeis i parduotuve. Ir visai nereiskia, kad tas kas pasiteraus butinai is taves pirks. As pavyzdziui kartais parasau kam pasiterauti kokios galimybes. regis net ir su Evaldu bendravom. Bet kiek pamenu taip ir liko neigyvendintas projektas, ispardziu neradau laiko, o paksui problema isisprende atsitiktinai savaime. Bet jau zinau, kad galiu krieptis i ji pagalbos. Arba buna, kad neduoda ramybes koks klausimas, tai pasiterauji neikyriai kas kaip, uz kiek. Ir tai tam kad susplanuotum savo darbus, pinigus ir kita.
O jei tingi atskaineti, ar manai kad neverta tai tada naikinti ta paslauga. Pasiziuriu as kartais i parduotuves (cia ne apie prekybos centrus, bet pvz apie specelizuotas), sedi "konsultantas" kazka veikia, ko paklausi to negausi, mazdaug jis i tave paziurejo ir nusprende, kad tu ne "ju klientas" ir nei labas nei visogero. Tai kam tokie is vis reikalingi?

T:)