Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: RaR
Data: 2009-06-23 13:47:35
Na tai ir sakau, jei tau per daug laiko užima visų laiškų skaitymas ir jis neatsveria tų 10 proc. potencialių klientų, tai panaikink tą galimybe bendrauti internetu.
Kitas variantas - sukurti kokią formą, kuri sukonkretintų tą bendravimą ir atfiltruotų laiškus, kuriuose užduoti normalūs klausimai. Bet šiaip jau jei suteiki galimybę užduoti klausimą, tai į kiekvieną iš jų ir turėtum kaip nors atsakyti. Čia tas pats kaip parduotuvėje - jei tik kas dešimtas yra potencialus pirkėjas - tai stovėti kaip burną prisisrėbus ir neatsakinėti į klientų klausimus?

"Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message news:h1qa0r$keo$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar verslo, ar interneto kultūra?
> Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių 
> supermamų.
> Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad 
> užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas.
> Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su likusiais 
> 80-90%?
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems 
>> nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus? 
>> Lietuviška verslo kultūra.
>>
>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message 
>> news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu 
>>> jokio
>>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta 
>>> pati
>>> galiu pasakyti ir is savo patirties.
>>>
>>> -- 
>>>
>>> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
>>> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies
>>>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, 
>>>> pasiskambinau,
>>>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo!
>>>
>>>
>>> 
> 
>