Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: coolverstukas
Data: 2009-06-23 14:59:11
o aš daugiausiai užklausas emailu siuntinėju,
man tai patogiausiasi ir greičiausias info gavimo būdas
ir priimtinesnis už visus kitus

neslėpsiu - tą patį nucopy/pastinu ir į 5 įmones,
tad net ir geriausiu atveju 4 iš jų nieko man neparduos. Bet būna kad neperku nė iš vienos
ketinimai pasikeičia arba kaina netenkina ir išvis kitų sprendimų tenka ieškoti

Na o jei pirmas dialogas pavyksta ir sandoris įvyksta, tai greičiausiai ir kitas to tipo prekes įsigyju iš to paties pardavėjo jau be didelių blaškymųsi ir paieškų.
pvz nusipirkus 2 rites laido vėliau nupirkti visą likusią elektros instaliaciją namui.
nors ir tada emailas pilnai išnaudojamas - persiunčiu pardavėjui ko reikės artimiausiu metu , jis atsiunčia kainas, tada kai kurias pozicijas dar patikrinu pas kitus pardavėjus, paprašant jų atsiųsti pasiūlymus toms pačioms prekėms). tada jei kažkas pasiūlo žemesnę kainą - su ta kaina paspaudi savo pardavėją ir nuperki :) Jei ans nesispaudžia, paimi iš to pigesnio.

žinoma, jei nebūtų emailo, tai į 5 skirtingas parduotuves nenuvažiuotum ir kainų nesužiūrėtum
o dabar tai padeda taupyti laiką ir pinigus.

Nors suprantu, būti tokiu pas kurį tokie kaip aš siunčia užklausimus tik kainų pasitikrinimui turbūt neįdomu... :)