Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: BigM
Data: 2009-06-23 21:18:14
Paimprovizuosiu, kaip aš elgčiausi tokiu atveju.
Kadangi daug užklausų/laiškų skaitymui ir atsakinėjimui gali reikėti netgi atskiro etato, tai mano mintis būtų tokia:
1. Užklausos iš interneto tinklapio turi būti kiek įmanoma labiau struktūrizuotos, priverčiant potencialų klientą pateikti visą reikiamą info iš karto.

2. Užklausoms el. paštu turi būti taip pat reikalaujama pateikti reikiamą informaciją. Priešingu atveju į laisvos formos užklausą iš karto siunčiamas atsakymas su el. laiško šablonu, kuriame potencialus klientas turėtų užpildyti ir persiųsti atgal.

Pliusai: struktūrizuota info ženkliai palengvina analizę ir atsakinėjimą
Minusai: reikalavimas pateikti per daug detalią info gali tiesiog atbaidyti potencialų klientą

El. laiškų užklausų atsisakyčiau. Palikčiau tik interneto tinklapyje užklausimo formą. Vėliau galima pereiti bendrauti el. paštu derinant detales.

"Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message news:h1qa0r$keo$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar verslo, ar interneto kultūra?
> Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių
> supermamų.
> Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad
> užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas.
> Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su likusiais
> 80-90%?

>>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta