Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: kewle migyje
Data: 2009-06-23 22:55:01
Gaunu pakankamai nemažai užklausimų emailu (mano kontaktai labai vieši), tame tarpe ir iš newsų lankytojų. Visiems atsakoma kiek įmanoma greičiau (galima parašyt nors dabar dabar į darbinį mailą ir bus atsakyta, jei dar nemiegosiu :). Realių sandorių irgi ne du ir ne penki iš tų pačių newsų vien šiemet.
Bet ką atsakyti tokiems, kurie parašo : "moku 35, bet grynais", kai daiktas kainuoja 48 (beje, šian ir jį pardaviau už 47,9)? Pasiūlyti paieškoti durnių kitur? Krizės savo galvoj? Ignoruoju, ramiau taip.....
Tiesa, prekiauju ne pergolėmis, biskį mobilesniais įrenginiais :)
--
'(oo)'