Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: RaR
Data: 2009-06-23 14:13:52
Aš nežinau kaip jūs dirbate, gal tos pastabos jūms ir netaikytinos. Kiek susidūriau, tai į email'us daugiau linkusios neatsakyti didesnės firmos, kur dirba samdyti vadybininkai. Mažesni prekeiviai ar gamintojai paprastai atsako. 

"Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message news:h1qcdd$onl$1@trimpas.omnitel.net...
> Man ne per daug, nes nesame nei statybininkai, nei transportininkai, 
> nesugadinti lengvų didelių pinigų. Todėl ir turime, ir atsakome. Tik 
> rezultatas toks.....
> Kalbama apie tų keliolikos % potencialių klientų nepatenkintus pagrįstus 
> lūkesčius.
> 
> 
> 
> 
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:h1qbs7$npv$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na tai ir sakau, jei tau per daug laiko užima visų laiškų skaitymas ir jis 
>> neatsveria tų 10 proc. potencialių klientų, tai panaikink tą galimybe 
>> bendrauti internetu.
>> Kitas variantas - sukurti kokią formą, kuri sukonkretintų tą bendravimą ir 
>> atfiltruotų laiškus, kuriuose užduoti normalūs klausimai. Bet šiaip jau 
>> jei suteiki galimybę užduoti klausimą, tai į kiekvieną iš jų ir turėtum 
>> kaip nors atsakyti. Čia tas pats kaip parduotuvėje - jei tik kas dešimtas 
>> yra potencialus pirkėjas - tai stovėti kaip burną prisisrėbus ir 
>> neatsakinėti į klientų klausimus?
>>
>> "Ramus" <meilo@nera.lt> wrote in message 
>> news:h1qa0r$keo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ar verslo, ar interneto kultūra?
>>> Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių
>>> supermamų.
>>> Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad
>>> užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas.
>>> Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su 
>>> likusiais
>>> 80-90%?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message 
>>> news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems
>>>> nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus?
>>>> Lietuviška verslo kultūra.
>>>>
>>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message
>>>> news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu
>>>>> jokio
>>>>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta
>>>>> pati
>>>>> galiu pasakyti ir is savo patirties.
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>>
>>>>> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
>>>>> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies
>>>>>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus,
>>>>>> pasiskambinau,
>>>>>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo!
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>
>>> 
> 
>