kalbi, kaip nebutum dirbusi prie intero uzklausu... :( turbut direktore busi, arba ale uz marketinga atsakinga, kuri nei i viena uzklausa neatsakyneja realiame darbe, bet keli dvi rankas UZ tai, kad reikalingas info mailas... turim mes irgi cia viena vadova... priraso mailu reikia nereikia, pats realiai net nesidomi kiek uzklausu, kaip JAS atsakyti.... bet ne duok Dieve, is 10000 uzklausu vienam neatrasai ir jeigu JIS dar pasiskundzia, kad negavo atsakymo per kelias dienas... taigis, uzuot peikdami firmos varda, kad e-mailu negavot atsakymo, patys atsiseskite prie e-mailiniu uzklausu.... turbut po 10 e-mailo rankos nusvirs... kas beje, is interneto rasanciu - mano darbiniame staze, nebuvo nei vieno realaus uzsakovo... juokais, gal ir rimtai, galima sakyti, kad blogas vadybininkas.... nemoku "brukti" daikto e-mailu :( "Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:h1qac6$l0o$1@trimpas.omnitel.net... > Čia jau interneto "kita pusė". O ką daryti, turi nuspręsti pats. Arba tau > tų likusių 10% užklausų reikia (nesvarbu kam, ar kad palaikytum savo > firmos įvaizdį, suteiktum patogumo potenciliam klientui ar gautum > papildomų užsakymų) - tada įskaičiuoji ir viso š... filtravimą ir > normaliai dirbi su likusiais. > > Arba tau tų 10% rimtų užklausų nereikia (nes ir taip darbo pakanka, arba > tavo požiūriu filtravimo sąnaudos per didelės ir neapsimoka). ada > panaikini užklusos galimybę. > > O duoti galimybę ir į ją nereguoti - blogiau nebūna... > > Ramus schrieb: >> Ar verslo, ar interneto kultūra? >> Kai peržiūriu visus užklausimus internetu, >50% iš jų parašyti kažkokių >> supermamų. >> Iš likusių >50% "klientų" po 1-2 susirašinėjimo žinučių paaiškėja, kad >> užklausimo priežastis - bendravimo realiame gyvenime trūkumas. >> Taip kad tik kokie 10-20% užklausų yra rimtos. Ką tada daryti su >> likusiais 80-90%? >> >> >> >> >> >> >> >> >> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message >> news:h1q904$ih8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na tai tegul panaikina tą galimybę užklausti internetu, jei ji jiems >>> nereikalinga. Patys laiko gaišti nenori, tai kam gaišinti klientus? >>> Lietuviška verslo kultūra. >>> >>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >>> news:h1q8p6$i5h$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tiesiog zmones turi patirties, kad is tokiu uzklausinetoju internetu >>>> jokio >>>> tolko. Klausineja, kad klausineti. Krize ne krize, jokio skirtumo. Ta >>>> pati >>>> galiu pasakyti ir is savo patirties. >>>> >>>> -- >>>> >>>> "Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message >>>> news:h1q55j$c73$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na tai vat..kaip jau cia buvau uzklausies >>>>> ...norejau pasidaryti pergole...gavau du staliu kontaktus, >>>>> pasiskambinau, >>>>> meilu isisiunciau projekteli, trys savaites jokio atsakymo! >>>> >>>> >>