Tema: Re: krizes dar tikrai nera
Autorius: MinVodai
Data: 2009-06-23 14:22:11
kalbi, kaip nebutum dirbusi prie intero uzklausu...  :(
turbut direktore busi, arba ale uz marketinga atsakinga, kuri nei i viena
uzklausa neatsakyneja realiame darbe, bet keli dvi rankas UZ tai, kad
reikalingas info mailas...
turim mes irgi cia viena vadova...   priraso mailu reikia nereikia, pats
realiai net nesidomi kiek uzklausu, kaip JAS atsakyti....   bet ne duok
Dieve, is 10000 uzklausu vienam neatrasai ir jeigu JIS dar pasiskundzia, kad
negavo atsakymo per kelias dienas...
taigis, uzuot peikdami firmos varda, kad e-mailu negavot atsakymo, patys
atsiseskite prie e-mailiniu uzklausu....   turbut po 10 e-mailo rankos
nusvirs...
kas beje, is interneto rasanciu - mano darbiniame staze, nebuvo nei vieno
realaus uzsakovo...  juokais, gal ir rimtai, galima sakyti, kad blogas
vadybininkas....  nemoku "brukti" daikto e-mailu :(