Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: Edo
Data: 2021-01-08 13:26:14
Jo, naudotos (kai kurios visai mažai), aptvarkytos ar ir visai neblogai
sutvarkytos. Tai man iš pradžių irgi baisu buvo. O pardavėjas tai toks
entuziastas, nelabai konkretus, bet į tinkamai suformuluotus klausimus
normaliai atsako :) Aš matyt buvau tinkamai nusiteikęs arba ne pirmas
toks žmogus sutiktas gyvenime.

E.