Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: Edo
Data: 2021-01-08 12:15:07
http://www.krosneles.net/krosnel279s-kaiscaroniadoryse.html

Kokią Scan krosnelę gali pasidairyt. Aš iš jų ėmiau Morso už brangiau,
tai kūrenasi viskas labai neblogai, tik prisukau šiek tiek oro padavimą
pamaišęs spygliuočių malkų ir stiklai aprūko. Bet geras daiktas, jaukumo
prideda, ypač drėgnais rudens vakarais, kai viduje lyg ir nėra šalta ir
šildymo jungt nesinori dienos metu.

E.