Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: sofabuilder
Data: 2021-01-07 22:05:43
patyrinejau kiek matosi pro tarpus atidziau, tai panasu kad belekas ten
pridaryta. yra apatines groteles po zidiniu, as galvojau, kad pro ten
vesus oras traukiamas ir poto iseina pro virsutines. pasirodo ne, ten uz
groteliu tokia kaip tuscia ertme po paciu zidiniu, vidury pamuryto
pamato zidiniui. jos dugne matosi d100 vamzdzio galas - oras is lauko.
kazkoks hibridas gaunasi - degimui ora ir is lauko ir is kambario
siurbia. o tas siltas oras, kuris vos vos eina pro virsutines groteles,
tai itraukiamas tik pro plysius tarp gipso apdailos aplink zidinio
virsu. aukscio skirtumas tarp ten kur ieina ir iseina gal koks metras.
nu mano akim tai konkreti nesamone cia. kai nedega zidinys, tai tas oras
is lauko pro vamzdi eina i kambari. labai salcio nesijaucia, bet itariu
kai pasals smarkiau, tai visko gali buti.
taip gaunasi, nei normalaus oro is lauko paemimo nera, nei konvekcijos
normalios nera. todel ir nesyla...