Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: DK
Data: 2021-01-07 16:51:07
Pas mane namas mažiukas ~100 kv., židinio kapsulę montavo ir apsiuvinėjo
kažkoks super duper židinistas (braižė, paišė, matavo, skaičiavo
visokius ortakius ir konvekcijas), tai rezultatas toks - 4 pliauskos,
~valanda ir visam name +24-25 laipsniai užkuriant 18-20 laipsnių
kambario temperatūros ribose.