Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-06 15:09:42
Tai aš sutinku, kad tie gipso lipdiniai nesąmonė.

Jeigu kam patinka - tebūnie, bet realiai tai tik vietą užima, ir bando
pavaizduoti senovišką konstrukciją, kai židinys buvo atviras, viduj
kamine darydavai atsikišimą, ir galų gale vis vien jis ten nixera
nešildydavo.

Geriau atsiųsk realia nuotrauką, tavo įmesta reklaminė. Įdomu, kiek
stiklas nusivalo.

Kas pagal tokias nuotraukas perka, tikimybė išsidurti nemaža, jom tikėti
nerikėtų. Čia kaip ledų porcijos ipakavimas, atrodo patraukliai, o ką ką
pamatai, kai jį praplėši?