Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-07 09:36:23
Žmogus gali rinktis pagal poreikį. Jei ims ketinę Dovre arba Jotul, tada
gryna tiesa, karšta aplinkui bus.

Bet yra variantai krosnelių iš paprasto metalo. Jų sienelės dvigubos, ir
yra cirkuliacija tarp jų, todėl išorė išyla iki protingų temperatūrų.
Net viršuj nesu matęs daugiau nei 120 laipsnių.

Pas mane tokia stovi per piršto storį nuo sienos. Ir visiškai jokių
problemų dėl šilumos.