Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: Sail
Data: 2021-01-06 14:50:26
Jo, aš irgi pries pora desimteciu su savo supratimu galvojau, kad va su
dideliu stiklu zajabys bus. Tai tas pirkinys ir sildo dabar kaimo
kambarį, ištremtas ten kur jam  ir priklauso.

Stiklas būna švarus tik kai ten pakankamai karšta. O tam arba oro dafiga
duodi (tada sudega greit), arba konstrukcija turi but tokia, kur stiklas
arti ugnies, ir dar šonai iš šamoto arba vermikulito.

Buna ir ketinių šonų pakanka, kad temperatura būtų pakankama stiklui
nusivalyti.