Tema: Re: zidinio klausimai
Autorius: sofabuilder
Data: 2021-01-07 09:44:00
logikos tik tiek, kad jis jau yra, ir griaut nieko nenoriu siuo momentu.
kadanors gal. o krosneles labai noriu, gal net gautusi dar sia ziema ja
pasistatyt. vistiek reiks skambint konsultuotis pas kazka, kas jas
parduoda ir montuoja. tik jauciu, kad be pridedamo papildomo kamino,
nesigaus man jos pastatyt.