Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: Lapinas
Data: 2019-08-13 07:53:20
Kažkaip neįtikinamai vartaisi.
Teko girdėt apie lapkričio 1? Teko matyt kaip masiškai visi lanko kapus? Ir
niekad nekilo klausimas kaip vadinama ta, tau svetimos religijos, šventė?

Kažkaip elementariai sulenda į galvą ta informacija, nes tiesiog visur
girdi.

Dėl konstitucijos dienos pilnai suprantu: pats linkęs būčiau minėti abiejų
tautų respublikos konstitucijos dieną, nes ta kontitucija buvo pralenkus
laiką Europoje, o Lietuva kaip ne kaip, ne mažiau nei Lenkija, yra abiejų
tautų respublikos valstybė.