Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: ostapas
Data: 2019-08-12 10:01:56
Jei ką, millenials'ais laikomi asmenys, gimę nuo 81'ų iki 96'ų. t.y. tie,
kur greičiausiai mokyklą dar be wikipedijos ir gurgliaus baigė.

"eSSas"  wrote in message news:qir2mk$5c3$1@trimpas.omnitel.net...

Kesha <kestas@takas.lt> wrote:
> Bronco explained on 2019.08.12 :

> man dar mokykloje geografijos mokytojas pasak? toki? mint?, kad
> nereikia stengtis atsiminti nebˆxtin? dalyk? atmintinai, nes prireikus,
> gali tai bet kada pasi?iˆxr?ti ka?kur.

Vargsas tas mokytojas:

https://www.delfi.lt/gyvenimas/psichologija/atviras-rasytojo-umberto-eco-laiskas-savo-anukui-verta-perskaityti-visiems-istisas-dienas-praleidziantiems-internete.d?id=81825635

Maciau milenialsa, kuriam atjunge interneta. Tai sakau ne kazka dar liko
pamatyt gyvenime

S.