Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-13 20:50:15
On 2019-08-13 07:53, Lapinas wrote:
> Kažkaip neįtikinamai vartaisi.
> Teko girdėt apie lapkričio 1? Teko matyt kaip masiškai visi lanko kapus?
> Ir niekad nekilo klausimas kaip vadinama ta, tau svetimos religijos,
> šventė?

Jei čia kas užsirovė ir dabar vartosi, tai tu pats. Ta diena lapkričio 1
d. vadinasi Vėlinės. Tai kaip pas patį su ribotumu? Nes su šventumu tai
matau viskas OK :]

> Kažkaip elementariai sulenda į galvą ta informacija, nes tiesiog visur
> girdi.

Ką girdžiu? "Vėlinės" girdžiu, o "Visų šventų" perskaičiau dabar
njusuose :) Bėk į bažnyčia išpažinties, nes jau griekų prisidarei
njusuose, nekrikščionišką kitus kaltint ribotumu :)

> Dėl konstitucijos dienos pilnai suprantu: pats linkęs būčiau minėti
> abiejų tautų respublikos konstitucijos dieną, nes ta kontitucija buvo
> pralenkus laiką Europoje, o Lietuva kaip ne kaip, ne mažiau nei Lenkija,
> yra abiejų tautų respublikos valstybė.

Mane "Visų šventų" užkabino, o ne Konstitucijos diena. Kai diskutuoji ne
religiniame forume ar njusuose, diskusijoje dėlioti orientyrus pagal
religinių švenčių dienas kažkaip nelogiška, nes niekas neprivalo jas
mintinai žinoti. Nesutinki?