Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: marukas
Data: 2019-08-07 10:31:43
Dėkui už nuomones. Na, aš kaip suprantu, kad jis siurbia tuomet kai nieko
nėra namie. Grįžęs namo lyg ir neplanavau siurbti, tai yra galvojau, vieną
dieną siurbia vieną aukštą, kitą dieną - kitą. Kadangi kvadratūra palyginus
nėra didelė (70+50) tai gal ir gerai kaip sakot, vieną dieną siurbia ten kur
stotelė yra, kitą dieną išeidamas tiesiog nunešu ir numetu jį kitam aukšte,
jau būna per naktį pilnai pasikrovęs ir be papildomo krovimo išsiurbia 50m2,
ane? Kaprizo du siurblius turėti neturiu, geriau vienas :)

On 2019-08-06 21:26, Bronco wrote:
> Kažkiek bus patogiau.

Bet su sąlyga, jog tau bus patogu valyti siurblio konteinerį ir jo
elementus abiejuose aukštuose, nes kitu atveju vis tiek lakstysi tarp
aukštu su siurbliu rankose. Pvz. aš jo valymu užsiimu konkrečioje
patalpoje 1a ir man antras siurblys nepridėtų visiškai jokio patogumo.