Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-12 02:42:53
On 2019-08-11 17:39, Lapinas wrote:
> Pizė.
> Niekad nesupratau žmonių, kurie giriasi savo ribotomis žiniomis.
> Visi šventi - šventė, švenčiama lapkričio 1 dieną, pagerbiam
> mirusiuosius ir lankom kapus.
> Konstitucijos diena - spalio 25 dieną.

Jo, mano žinios tikrai ribotos, ir kuo daugiau visko sužinau, tuo labiau
suprantu kaip mažai aš žinau. Kaip tik todėl taupau vietą smegeninėje,
kad jos liktų kai ką nors svarbaus ten reiks sukišt, o info apie
kažkokius tai šventuosius ir su jais susietas datas tiesiog skipinu, nes
tai man nereikalinga.

Lapkričio pirmoji man yra tiesiog masinė kapinių tvarkymo diena, kai
visi kaip avinų banda lekia į kapines, lyg nebūtų galima jų susitvarkyti
kitomis metų dienomis. O su kokiais ji ten šventaisiais ar Purpuriniais
drakonais susijusi, man visiškai nesvarbu ir nebūtina žinoti.