Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: ostapas
Data: 2019-08-12 10:30:56
Sunku nustatyt tikslią dieną ir valandą, kada wikipedija masiškai paplito
tarp Lietuvos mokinių.
Asmens dokumentą patikrinai? Gal ten visgi jau Z karta buvo?

"eSSas"  wrote in message news:qir467$6vh$1@trimpas.omnitel.net...

"ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote:
> Jei k?, millenials'ais laikomi asmenys, gim? nuo 81'? iki 96'?. t.y. tie,
> kur grei?iausiai mokykl? dar be wikipedijos ir gurgliaus baig?.

Platokas intervalas kategoriskai isvadai, turbut todel paminetas
"greiciausiai".

Matytasis atjungtasis pateko i intervala. Bijau suklyst, bet 2008 jau berods
ir snukiaknyge egzistavo?

S.