Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: Bronco
Data: 2019-08-08 21:00:30
On 2019-08-08 08:58, VaidasB wrote:

> įdomiai gyveni :)

Įdomiai gyvena tik gėjų poros, o visiems kitiems, ne tokiems
tvarkingiems, tenka aprankioti daiktus prieš siurbiant :)

> pas mane kasdien siurbia darbo dienomis, kai nieko nėra namie.
> specialiai nieko neruošiu, tiesiog nepalieku rūbų, laidų ant žemės. Ir
> ne dėl siurblio

Man sunkiai sekasi susitarti, jog nieko nebūtų palikta ant grindų. Ypač,
nesukalbamas yra katinas, kuris išnešioja ir išmėto visus savo žaislus
po visą namų teritoriją :)

p.s. būk tu nors misteriu Properiu, bet jei turėsi namie šunį ar katę,
rekomenduočiau neleist siurblio automatiniu režimu, nes grįžus namo
galima rasti Fluxus performanso vertas pasekmes :]