Tema: Re: Dulkiu robotas
Autorius: qwerty
Data: 2019-08-08 09:37:11
Pas mane siurbia kas antra diena. Siubimo dienos ryta perbegami kambariai
kad patikrint ar visur pravaziuos, pastumdomos kedes valgomajame, kad aplink
visas apvaziuotu, uzkeliu sedmaisius ant sofos, durys tarp kambariu
paliekamos atitinkamai praviros kad kuo maziau neprieinamu kampu butu.
Uztrunkama 1-2 min max.
Nu dar karta I menesi sofa ir miegamojo lova ant spec kaladeliu pakeliu kad
issiurbtu po jomis. Tas dar 2 minutes prideda. Bet nauda gaunama atperka ta
pisiu :)

On 2019-08-07 10:34, marukas wrote:
> Dėkui už nuomones. Na, aš kaip suprantu, kad jis siurbia tuomet kai nieko
> nėra namie.

Taip galima suprogramuoti ir siurbs, bet aš sunkiai įsivaizduoju kaip
tai pritaikyti praktikoje, ypač, jei namie yra vaikų ir/ar gyvūnų.
Faktiškai tenka prieš siurbimą kritišku žvilgsniu įvertinti visus
siurbimo plotus ir pašalinti numestus daiktus, rūbus, laidus. Įvertinti
ar koks pastumtas fotelis ar kėdė neužblokavo pravažiavimo. T.y.
siurblys - robotas tau padeda sutaupyti laiko, kurį tu sugaištum
siurbdamas pats, bet ne 100%.

Pvz. prieš paleidžiant siurblį darbuotis visame aukšte aš sugaištu
kokias 5-10 min. kol paruošiu plotus siurbimui ir išvalau patį siurblį
ir jo konteinerį.

  Grįžęs namo lyg ir neplanavau siurbti, tai yra
> galvojau, vieną dieną siurbia vieną aukštą, kitą dieną - kitą. Kadangi
> kvadratūra palyginus nėra didelė (70+50) tai gal ir gerai kaip sakot,
> vieną dieną siurbia ten kur stotelė yra, kitą dieną išeidamas tiesiog
> nunešu ir numetu jį kitam aukšte, jau būna per naktį pilnai pasikrovęs ir
> be papildomo krovimo išsiurbia 50m2, ane? Kaprizo du siurblius turėti
> neturiu, geriau vienas :)

Tai tau jau keli žmonės pasakė, jog jo įkrovos pakaks visam tavo namui
su kaupu, nes pakanka ir didesniems namams. Todėl kaip tu ji nešiosi ir
kada kur paleisi, tai tik tavo įpročių reikalas. Gali siurbt iškart abu
aukštus, gali skirtingomis dienomis, kaip širdis geidžia.