Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: Sail
Data: 2019-02-14 13:07:36
Vat nebuk toks tikras. Ta isbuske (suprise surprise) irgi state
kreivarankiai, ir nu nepataike ant pamato padet, tad pusej namo pamato dalis
kysojo uz namo sienos.
Ant tos dalies varvejo vanduo, ir puvo rastai.

Apsiltinant reikejo nuhujarint 15 cm aukscio pamato, kuriame primesta
akmenu. Tai su bulgarke ir SDS-max'u krusaus kelias dienas, apsivyniojes
veida skudurais ir su apsauginiais akiniais. Ispudziai neisdildomi iki siol.