Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: Sail
Data: 2019-02-14 10:14:06
Nesenai viena buta tvarkiau, tai ten laiptines skyde faze su nuliu buvo
sukeista, saugikliai junginejo nuli. Ant skydo lipdukas "patikrinta".

Kaip zinai, senuose butuose dvilaide sistema, tai daznai budavo, kad
inulindavo korpusa skalbiankes. Sukeiti skydinej faze su nuliu, ir turi
nuoteki + faze ant korpuso. Kaip tau toks variantas?

Pakeliau skandala - priziuretojai sutvarke, ir dar pakeite tarybnius
susvilusius kontaktus i mano nupirktus naujus. .

Is kito to namo buto pasiskunde, kad mikrobange trankosi. Radau rozetej
korpusan paduota nuli, kuris buvo virtes faze. Zmones minimum metus naudojo
mikrobange, ant kurios korpuso buvo faze.
Visi aciu dievui gyvi. Bet nu nx.

Cia tik pavyzdziai is realaus gyvenimo, kaip buna buityje su elektra.

O tu mane bandai gasdint kazkokiom smulkmenom...