Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: Sail
Data: 2019-02-13 10:49:39
Matai, ne visada aisku, kur faze, o kur faze ateina per aptarnaujama
prietaisa. Neonke sviecia, ir ziuri is akies ryskuma.

Is saugikliu dezes iseina juodas laidas, o vienintelej kambario dezutej i ja
is kito kambario islenda du, melynas ir zemes, su faze ant ju.

Permeti skydelyje ant fazes nulini laida.

Kambaryje zemes laide faze dingsta, melynam gi lieka.

Va ir spresk rebusa, kas kur kaip sujungta.

Rozetes atskirai.