Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: Sail
Data: 2019-02-13 10:46:26
1.83 eur us buta su dviem karsto vandens skaitikliais. kol kas.

Pridekim dar uz salta tiek pat ateity.

Pridekim uz eura uz elektros skaitikli.
Pridekim eura us duju skaitikli.

Itogo 5.66 eur, arba senus laikus prisiminus 19.52 lito.  Kas menesi. Uz
duomenu nuskaityma. Zajabys.

Per metus 67.92 EUR.
Panasiai man kainavo 3 faziu energijos analizatorius, su visais man
reikalingais parametrais.

Cia tiekeju svajone.