Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: MRT
Data: 2019-02-13 10:54:38
> 1.83 eur us buta su dviem karsto vandens skaitikliais. kol kas.

na taip.. deja.. bet skaitliukai ju.. man viena turetu keist,
bet ju laimeje murziai neperskambino.. ne mano bedos..

> Pridekim dar uz salta tiek pat ateity.

as jau moku ta daugiau, nes skaitliukas ju..
jei reiks keist - tegul ateina ir keicia.. as jau susimokejau uz tai..

> Pridekim uz eura uz elektros skaitikli.

pridekim tuos perskaiciavimus, islyginimus..
man bande ipaisyt kazka tokio, kai 2tarifu skaitliukas laika bloga rode..
skaitliukas ju - pranesiau.. batarkiu nekeicia, pakeite visa skaitliuka be papildomu mokesciu.

> Pridekim eura us duju skaitikli.

Na nors situ neturiu :)

> Itogo 5.66 eur, arba senus laikus prisiminus 19.52 lito.  Kas menesi. Uz
> duomenu nuskaityma. Zajabys.

Ne tik uz duomenu nuskaityma, o ir periodini skaitliuku keitima..
Dabar ple reiktu koki santechnika issikviest pakeist skaitliukui..
Nulups ne taip ir kukliai.. o dar nuplombuot + uzplombuot + pagal normatyva + ....

> Per metus 67.92 EUR.
> Panasiai man kainavo 3 faziu energijos analizatorius, su visais man
> reikalingais parametrais.
>
> Cia tiekeju svajone.

Kam svajone, kam realybe.. silumininkai jau turi :)