Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: MRT
Data: 2019-02-13 11:16:47
> Matai, ne visada aisku, kur faze, o kur faze ateina per aptarnaujama
> prietaisa. Neonke sviecia, ir ziuri is akies ryskuma.

Matau ir zinau :) ... reikia ir lemputes issukt.. ir laidus, jei imanoma atjunginet..

> Is saugikliu dezes iseina juodas laidas, o vienintelej kambario dezutej i ja
> is kito kambario islenda du, melynas ir zemes, su faze ant ju.

na gerai.. juodas_faze .. kazkur pavirsta i spalvota..
dar neaisku kur tavo zeme komutuojama..
negi prie saugikliu dezes nera kruvos kitu i kucia sujungtu laidu?

"islenda du, melynas ir zemes, su faze ant ju" << wtf?
as rudu komutuoju faze.. melynu "nuli"..
geltonu-zaliu - iseminima (na jo neturiu, tai pagal kita paskirti naudoju)

> Permeti skydelyje ant fazes nulini laida.
> Kambaryje zemes laide faze dingsta, melynam gi lieka.

Na taip.. jei ant fazes pajungiai "nulio laida (melyna)" - ten turi likt..
ant rudo - "faze dingsta" - taip ir turi but.. Atjungi atgal ..
na ant rudo yra.. o ant melyno sviecia,
nes indukcija arba ateina per lempute..

pas mane liustra su dvigubais jungikliais is dvieju vietu..
indikatorius sviecia visur.. as iki antrojo perjungiklio ne tik
faze numeciau, bet dar ir griztamaji i lempas einanti paleidau..
na reikejo siek tiek kitaip daryt.. nesugalvojau ekspromtu..
o paskui tas skyles palubej uztinkavo ir uzdaze..

> Va ir spresk rebusa, kas kur kaip sujungta.
> Rozetes atskirai.

Na sprendziasi kazkiek..