Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: MRT
Data: 2019-02-13 10:26:22
> Taip, jei teisingai padaryta sistema. Su situo blogiu galima susitaikyti.
>
> Mano elektra kreivarankiu daryta, tiesa pasakius, keli laidai, o xer
> suprasi,  kaip veikia.

o jei rimtai.. rasei "du kambariai".. viena atskyrei...
liko "vienas kambarys" + balkonas?..
rozetes atskirai?.. kabelis vienas?.. dvieju ar tryju gyslu?..
kelias lempas ir kiek jungikliu jis jungineja?.. jungikliai dvigubi?..

kaip laidai vesti, kur uztinkuoti, kur paskirstymo dezutes
pasleptos, ta suprantu, kad kai viskas uzlaizyta sunku atspet..

kad ir koks ten elektrikas su dviem kairiosiom rankom is subines islindusiom
tau elektra vede, na nera taip, kad neimanoma suprast kaip veikia..

suprantu.. $ nustojo varyt i dev null'a.. Elektros skaitiklio trilogija baiges :)