Tema: Re: Elektros skaitiklis 3
Autorius: Sail
Data: 2019-02-14 12:07:53
Ne prie elektriku as.

Ukis didelis, visokio sudo daug.

Tai ir elektra ziuret tenka, ir santechnika montuotis, ir masinas taisyti,
ir su lituokliu pasedeti, ir paprograminti retkarciais ka nors, stogus
dengti  ir benzopjuklu miske mojuoti. Kaip ir hobis toks, nes tokie darbai
smegenu nespaudzia.

Zodziu daug visko. O kad trenktas tai zinau, man sunus sake, kad pas mane
90% nestandartas.