Tema: Re: Vonia
Autorius: DJ
Data: 2018-02-27 17:56:10
Blokiniam gyvenau, kur vonia ir tulikas yra atskirai, bet visas
vamzdynas yra iš koridoriaus pusės, todėl gyvatuko vamzdžiai turėjo
pereit palei WC sieną į vonios kambarį. Ir ne viename blokiniame taip
mačiau, skirtingu išplanavimų.

O bendrai paėmus aš už atskiras patalpas jei tik įmanoma. Priežąstis
labai paprasta :) jei vienas naudojasi vonia tai kitas nepriklausomai
gali naudotis tūliku ir atvirkščiai. Vonia kaip vonia, bet dar nesutikau
nei vieno kuris šiktų parfumuotu kremu :) be to nevisi tokie
atsipalaidavę, kad galėtų laisvai tuštintis prie draugijos :)

DJ