Tema: Re: Vonia
Autorius: Exo
Data: 2018-02-23 13:28:56
kad lietuviai mėgsta girtis individualumu ir savo krūtumu, tai ne
naujiena, bet Aš irgi galiu patvirtinti jog tūlikas su vonia yra labai
patogu IR jei turėčiau ne kelias dešimt, o kelis šimtus kvadratų,
daryčiau šalia miegamojo vonią su tūliku ir tūliką su vonia kitam namo
gale esant didesnei šeimai... Iki dabartinio būsto nuomavausi kur
tūlikas buvo atskirai, tai galiu pasakyti man labai labai nepatiko.

Exo