Tema: Re: Vonia
Autorius: Sail
Data: 2018-02-23 11:11:21
Man px kaip kiti gyvena.

Man daug idomiau psichologinis momentas.

Nu ir statistika idomu.

Kai name sikana i vonia pastato, tada viskas aisku - taip norejo
seimininkas. Statistiskai, kad butu
vienas sanmazgas ir kartu tulikas individualiam name - retenybe.

Bet su butais kita istorija. Ten dazniausiai viskas sugrusta i viena, ir
VISI LAIMINGI.

Va cia idomiausia vieta - kodel taip skirasi butu ir namu gyventoju poziuris
i ta dalyka? T.y. individualiam name yra zajebys atskirai, arba du
sanmazgai, o bute labai zajebys kartu ir niekam netrukdo?

Ar vis tik butu savininkai patys save apipisineja, kad jiems taip patogiau,
nes neturi kitu variantu (nenesa kisene, fantazija, etc)?

Kadangi kyla toks itarimas, idomu ziuret, kaip vartosi tokio isdestymo
salininkai.