Tema: Re: Vonia
Autorius: Arj
Data: 2018-02-23 13:33:03
eee, namai ne vien zveryne ir valakampiuose egzistuoja. Paimk visus namus
statytus iki LT nepriklausomybes, jei ne mieste - ju daug dar apskritai prie
kanalizacijos neprijungti ir isvis lauko tulikus naudojo, kaip ir vonas
irengtas ukiniuose pastatuot, ir didziojoj dalyj WC viduj atsirado tik po
rekonstrukcijos arba pristacius priestata, kur didzioji dalis darbu atlikta
savarnkiskai ar samdant pazystamus (nes tarybiniais laikais savarankiskai
dirbanciu nebuvo), o maziau patalpu - maziau darbo. Skirtumas nuo buvo -
namo atveju (ypac jei namas kur kaime) papildomas "plotas" kainuoja tik
darba/medziagas - t.y. nori - statyk viena bendra patalpa 3x3m, nori -
statyk kad ir 5 atskiras 5x5m, tik nx to reikia? Va kas state po
nepriklausomybes, tada buvo banga dideliu patalpu, tai budavo kad pasistato
nama su uzmoju, ir maziausia patalpa - 3x4m, nu tai ji bus wc... o buto
atveju jau ir 3x3m bendra vonia/wc - jau bezbozhnas erdves svaistymas.
Be to namo atveju isijungia kitas dalykas - lauko wc ar "wc". As pats, jei
statyciau nama ten kur noriu (gamtoj, miske), vonia/WC greiciausia
numatyciau bendra. Nes net ziema man yra kaifas nueiti mazu reikalu
palaistyti koki medi lauke. Mieste aisku tas jau negaliotu, bet jei sodyboj
lyginant su butu wc "apkrovimas" skiriasi - gali visa vasara pragyvent ir
nei karto nepasinaudot wc viduj.

Jei kalbet apie prabanga, tai namo atveju as ja suprantu kaip turejima
"nuosava" (seimos lygiu) sanmazga, panasiai kaip jachtose - kiekviena kajute
turi savo nuosava. T.y yra miegamasis, is jo durys tiesiai I sanmazga (wc,
vonia). Vaikai pvz kitam aukste, ten kitas sanmazgas. Dar kitas netoli
iejimo, "bendras", ar "sveciams" (be jokiu besimetanciu kojiniu ir pan)

"Sail"  parašė naujienų news:p6oqtr$j2d$1@trimpas.omnitel.net...

Dar bandau kokreciau paaiskint.

Individualus namas su vieninteliu sanmazgu ir vonia + tulikas kartu =
seimininkas taip norejo, klausimu ner, imho tokiu atveju retenybe.

Dazniaus individualus namas su 2 sanmazgais arba atskirais vonia ir tuliku.
Reiskia, esant galimybei, tokis poreikiu tenkinimo variantas pasirenkamas
daugeliu atveju (kai gali rinktis).

Reiskia, neturejimas tokio varianto bute = ubagystes pozymis.

Jei prelegentas pripazista, kad vonios + tuliko sukisimas i viena yra
taupymo sumetimais, nukeliu pries tokius kepure.

Bet cia aiskinama, kad nu taip yra patogu.
Vat nifiga tuo netikiu, nes individualiuose namuose kazkodel daro kitaip -
nepatogiai, t.y. atskirai.