Tema: Re: Vonia
Autorius: Sail
Data: 2018-02-26 08:04:33
Yra dar blogiau nei pasakei.

Taip, daug gyventoju bute blogis, kuris gydomas tulika darant atskirai.

Bet dabartinej naujoj statyboj bute gyventoju tiek pat, kiek tarybiniais
laikais (kodel turetu but maziau?) , bet to blogio net atskiru sikanu
nebandoma gydyt. Uzirasai ryte i eile ir tvarka.

As pvz nepamenu, kada man butu susuke vidurius esant vonioj, kad reiktu
slapiam begt i tulika. Gal ir buvo kada gyvenime, na bet tikrai ne masinis
reiskinys.

O pasikt uzsinoreti, kai kas nors vonioj prausiasi - visiska kasdienybe.

Apie kelis sanmazgus isvis nekalbam. Naudos statybos bute cia kaip kelione i
marsa - gal ir bus kada, bet ne dabar.

Del sveciu tuliko tai galiu tik baltai pavydet tiems, kuriems jo reikia. Pas
mane sveciai tik sodyboj pasirodo, o i namus senai niekas neuzsuka. Senatve
+ blogas charakteris daro savo.