Tema: Re: Vonia
Autorius: Sail
Data: 2018-02-23 13:29:03
Nifiga, jei taip butu netureciau ko priestaraut.

Beveik visiems taip turintiems ir cia besireiskiantiems taip yra patogu,
netrukdo ir kitaip nereikia.

Nors del racionalumo tai irgi xz.

Kaip tik remonta baigineju senos statybos bute, kur sovietu laikais buvo
taip racionaliai padaryta, kad is koridoriaus turedavai lipt i vonia. Vonia
prapleciau vienu kvardartu, ir dabar gali viduj nusirengt, pasidet
drabuzius, nusipraust, ir plius skalbenkei vietos yra.

Tuo paciu miegamajam tapo kvadratu maziau, kas is esmes px, vis vien ten tik
miegojimui skirta ir kvadratu skaicius neesminis.

"Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message
Kad taip yra visapusiškai patogu netvirtina niekas. Patogu tik tuo, kad
geriau išnaudojamas esamas plotas. T.y. tvirtina, kad taip yra racionalu.