Tema: Re: Vonia
Autorius: Arj
Data: 2018-02-23 17:18:34
toks atvejis (su gyvatukais tulike) - itariu kvailu savininku
rekonstrukcijos pasekme, kai projekte buvo bendras, o jie padalindavo vonia
+ wc su gyvatuku, abo kiek mates sovietiniu butu - jei rekonstrukciju
nedaryta, tai +- neblogai pragalvoti tipiniai projektai, jei nesamoniu
pasitaiko - kaip tycia remontas "pagerinimui" darytas.

"Bronco"  parašė naujienų news:p6pa00$vlu$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018-02-23 13:36, Tomas wrote:
> Mane sovietinių daugiabučių tulikuose užknisa tai, kad patalpa dažniausiai
> labai ankšta ir turi gyvatuką, dėl ko ten žiauriai karšta.

Ir kai ten užsuki šeimininkui leidus, tai dar stovi praktiškai snukiu
įsirėmęs į tą gyvatuką, o ant jo džiūsta šeimininko kojinės. Čia
geriausiu atveju :]