Tema: Re: Vonia
Autorius: Exo
Data: 2018-02-23 11:28:59
Aš atsiprašau už tiesmūkiškumą bet arba tu galimai kvailas arba plaukt
nemoki.... Aš gal ir norėčiau gyventi rūmuose (nors greičiausiai kad ne
tačiau daleiskim), bet kai į keliasdešimt kvardratinių metrų chebra
susikišą krūvas vonių, tūlikų, koridorių ir dar daugiau durų ir
achujebatelno dydžio virtuvę, o tada pastato mažam kamputyje sofą ir tai
pavadina "gevenamuoju kambariu" aka svetaine..... tai sorry bet
juokingiau/bukiau ir sakykim "lietuviškiau" turbūt negalima sugalvoti...

Exo