Tema: Re: ploto matavimas
Autorius: MRT
Data: 2014-04-08 15:20:06

> Kai rašau apie medinę, tai ir turiu omenyje medinę. Primenu ir parodau, kad ji klysta. Pataisyta formulė nebėra medinė; ji —
> teisinga ir man to įrodinėti nebereikia.

Aj vat kaip.. sorry.. pasiklytau Jusu terminuose..
medine_formule, pataisyta_nebe_medine, chemiko_pritempra_prie_teisingo ar kazkaip pan.

Tiesa, yra koks nors tolkas taip stipriai prisiristi prie medines formules,
nors ir ta formule yra teisinga, jei "susukta daug ant plono piestuko"?
Beje temos autoriaus teiginys: "Vidines skyles, manau, galima faktiskai nepaisyti 25x105mm."
Prielaida, kad "vidines skyles" nepaisyti nebuvo tokia ir nepagrista.
(kai pamaciau formule, tai man irgi uzkliuvo, kad kazko truksta..
bet "/2" supratau kaip vidurki ... tokiu atveju juk galima pasiulyt ta trukstama parametra).

> Idėja yra teisinga, tačiau ne(be)praktiška jau ir su keliasdešimt vijų. Nors gal kam paprasčiau išmatavus skersmenis dar
> papildomai skaičiuoti ir vijų skaičių, nei tiesiog apskaičiuoti tūrių/plotų skirtumą...

Truputis primityvios matematikos pagal situacija.
Abejoju, ar lengva is vieno lapo nustatyt stori jei jis butu tarp 1-2mm.
Pamatuoji koki 10 viju, gavosi 17mm, tada storis 1,7mm
Tingi skaiciuot - panasiu principu jei 10viju 17mm, o viso yra 170mm - 100viju.

> Jei pasigilintum, tai nesunkiai pamatytum, kad medžiagos storis pataisytoje formulėje išsireiškė vidinio apskritimo skersmeniu
> (tokiu formulės dėmeniu), todėl truputį Fail, nes nėra jokio Fail :-)

Jei nesigilintum, tai akivaizdu, kas medziaga ta stori turi. Bet jo nereikia.
Medine liniuote ismatuoji isorini diametra, ta pacia ir vidini, taciau matuojant* vidini
liniuotes "0" det ant pirmos_vijos_isores... kita skaiciu ziuret irgi nuo pirmos_vijos_isores.

* - liniuote pridet taip, kad paimtum storis+vidinis_skersmuo+storis.
To nepadarius nukentes tikslumas, prie nedidelio storio paklaida nebus baisi, bet ji bus.