Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Arvydas
Data: 2014-01-15 10:00:18
na štai, prieš šalčius dar buvo servisas Alascos atvažiavęs, ir dabar
atšalo, tai rezultatai tokie:
lauke -3, viduj 20, paduoda 19 pirmu greičiu, antru greičiu 17. Kondensato
nebėra, niekur nebebėga, namuose apie 60% (dar daugoka šiaip).
Ką servisas padarė?
Esminis dalykas manau buvo, kad nepilnai atsidarydavo išmetime atbulinis
vožtuvas.
Atnaujino programinę įrangą.
Pareguliavo rekuperatoriaus padėtį (montuotojai buvo truputį kreivai
pakabinę).
Drenažo vamzdyje būtinai turi būti vandens stulpas.
Užsandarino su silikonu tarpus tarp rekuperatoriaus korpuso ir izoliacinės
medžiagos, dabar šaltas oras nebepatenka į tą tarpą ties išmetimu ir
neberasoja.

Taigi kol kas rekupu patenkintas, matysim kas bus prie didesnių šalčių.

Tik nepatenkintas montuotojų darbu, dėl blogai izoliuoto padavimo vamzdžio,
truputį laša kondensatas.
Viską sumontavę, nepatikrino ar gerai veikia atbuliniai vožtuvai.
Patį rekuperatorių irgi kreivai pakabino.

Arvydas

"Leon'"  parašė naujienų news:l8pali$h8r$1@trimpas.omnitel.net...

parasyki, kaip dabar situacija bus