Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: MS
Data: 2013-12-15 18:34:26
viską galima nesunkiai apskaičiuoti. Jeigu imti kad lauko temperatūra 0,
vidaus 20, oro kiekis 125 m3, NK 85%, gauname kad rekuperatorius grąžina
700W. Per mėnesį susitaupo maždaug 500KWh. Dauginame iš KWh kainos ir
gauname litus :)
Čia su sąlyga, kad lyginame su natūralia ventiliacija prie 125 m3 /val, o ne
25 ar tiek kiek užtenka neuždusti.