Tema: Re: planuoju rekuperatoriu
Autorius: Dizzy
Data: 2013-12-16 19:07:21
mano 153m2 ir dirba Renovent HR ant minimumo (69m3). Tikrai pakanka, namuose
šviežias oras, jokių kvapų nors ir antroji pusė pastoviai namie su vaikais.
Vat kai išjungi, tai jau po 3-5h pradeda jaustis kvapai ir nešviežio oro
jausmas.

"MS"  wrote in message news:l8menj$b2v$1@trimpas.omnitel.net...

manai, kad namui pakanka vidutiniškai 25-50 m3/val oro? Man atrodo mažoka. O
šiaip tai ir rašiau, kad viskas susiveda į tai kokio nori oro kiekio. Jei
turi rekuperatorių, paduodamo oro kiekiui galima labai netaupyti. Jei
neturi, galima užsisandarinti ir išleidžiamos šilumos kiekis bus panašus.
Kiekvienas skaičiuoja pagal savo situaciją. Jeigu pvz nori 250 kubų ir
šildosi elektra, rekuperatorius visai greitai atispirktų :)